Sut
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Cyberhus Jeg har nogle spørgsmål 1. Kan jeg få nogle sygdomme ved at sutte min egen penis 2. Er det normalt 3. Burde jeg stoppe med det hvis jeg godt kan lide det MVH ham som er i tvivl

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. De spørgsmål og overvejelser tror jeg, at der er mange drenge som har haft på et tidspunkt. Dog tror jeg, at det er de færreste som det rent faktisk kan lade sig gøre for - da det kræver en bestemt kropsbygning og at man er meget smidig.
Jeg vil ikke mene, at du kan få nogle sygdomme ved at sutte din egen penis - så det er ikke noget der kan være noget farligt ved. Så hvis det kan lade sig gøre for dig og det er noget du godt kan lide, så tænker jeg ikke der er nogle problemer i det.
Fordi at det er de færreste der er smidige nok til at sutte sin egen penis, så tror jeg ikke det er så udbredt. Jeg tror de fleste drenge bruger deres hånd til at onanere med, netop fordi at det er det der er nemmest og mest ligetil. Men igen, hvis det fungerer for dig og du godt kan lide det, så er der intet i vejen for det.
Jeg håber du kan bruge mit svar
De bedste hilsner,
Freja