Stum !

brevkassespørgsmål

Stum !

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Ja jeg er en pige på 12 år jeg er stum og bliver mobbet med det ? Jeg har svært ved at skrive og læse og vile gerne lærer lit mere Hvordan kan jeg det ?

Svar:

Hej

Tak for dit spørgsmål.
Jeg kan godt forså, at du gerne vil bliver bedre til at læse og skrive. Der er heldigvis flere gode redskaber og programmer til computeren, som der kan støtte dig med hesyn til at skrive og læse. Jeg vil anbefale dig at snakke med din lærer om hvilke muligheder der er. Jeg kender til et program, der hedder CD-ord, som kan give dig støtte til at læse og skrive.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Mvh Sannie - Biblioteksvejleder Cyberhus