Studere og bo i USA
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej ! Jeg vil enormt gerne bo og studere i USA, når jeg bliver atten. Jeg vil tage highschool, universitetet og et arbejde derovre. Jeg vil bo i Nevada, og have en lejelighed der. Jeg skal have et greencard. Please hjælp mig! Jeg vil så gerne! KH mig

Svar:
Kære mig.
Tak for din mail.
Jeg tænker, at det er dig, der d.11.9.2012 har skrevet til os. Mon du har kontaktet nogle af de steder, jeg foreslog i mit svar til dig? Ellers vil jeg anbefale dig at gøre det i første omgang.
På studieportalen har jeg fundet en udmærket debat, som du måske kan bruge til noget i forhold til at søge om greencard:
http://www.studieportalen.dk/forums/Thread.aspx?id=726097
De næste skridt frem mod Nevada er det kun dig, der kan tage - og jeg vil ønske dig held og lykke med det.
Venlig hilsen Tina