Stor pik

brevkassespørgsmål

Stor pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej

Jeg er en dreng på 13 år og 8 måneder. I lørdags målte jeg min pik i stiv tilstand. Jeg fandt ud af at den var 20 cm lang. Er det normalt for en 13 årig?

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål. Det lyder til, at du har en ganske normal størrelse pik. Den gennemsnitlige længde på pikke i stiv tilstand er 13,2 centimeter. Din pik er længere, men det er både normalt at have en pik, som er længere eller kortere end gennemsnittet. Din pik er derfor lige som den skal være.

Med venlig hilsen
Christine fra Cyberhus

cyberhuschristines billede
Christine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål