Stor penis

brevkassespørgsmål

Stor penis

brevkassespørgsmål af
Niklas
15 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Har jeg en stor penis? Den er 31 cm i stiv tilstand, syntes bare den er noget større end mange af dem i pornografi videoer.

Svar:

Hey Niklas

Hvis man kigger lidt på gennemsnitlige størrelser, plejer man at sige at en penis der er længere end 18 cm, når den er stiv er større en gennemsnittet. Så ja, din er meget stor.

Vi er alle sammen forskellige, og lige præcis det her med penisstørrelsen er bare noget naturen bestemmer. Det er ligesom kodet ind i kroppen. Om man har en stor, en mellem eller en lille penis, så handler det om at vende sig til den penis man har, og være glad for den, som den er. Jeg forestiller mig at den nok er vokset en del her de seneste år, og så skal man jo lige vende sig til den nye størrelse. Men mon ikke du vender dig til det og bliver glad for den, som den er med tiden.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål