stiv penis
brevkassespørgsmål af
magnus
14 år
hej jeg får konstant stivert i skolen og der hjemme og bare overalt er der noget jeg kan gøre for at det ikke sker så tit plss hjælp

Svar:
Hey Magnus
Ja, det er helt ærligt skide irriterende med sådan en diller der bare har sit eget liv, og stritter når det passer den. Men du skal vide at du på ingen måder er alene om det. Det er stort set alle drenge på din alder der har det på samme måde.
Det er nemlig bare en væsentlig del at puperteten for næsten alle drenge. Man kan meget nemt få stiv penis, helt ligegyldigt hvor man er, og hvad man tænker på. Man behøver ikke engang tænke på sex, for at det sker.
Heldigvis er det sådan at man selv er meget mere opmærksom på det, end alle andre. Hvor ofte er det eksempelvis noget du lægger mærke til hos dine klassekammerater? At de går rundt med stiv penis...for det kan jeg garantere dig for at de gør. Som regel er det ikke noget andre lægger mærke til, men man er bare selv meget bevidst om det.
Du kan overveje ikke at gå i alt for løse bukser, fordi det kan give penis lidt mere frit spil. I et par jeans kan man ikke så let se en stiv penis, som man kan i et par løse jogging bukser. Jeg er sikker på at det bliver meget mindre med tiden. Sådan er det nemlig også for de fleste drenge. Jo ældre man bliver jo sjældnere bliver det heldigvis også.