Stemmelægning:))!
brevkassespørgsmål af
Silje
12 år
Hej jeg er en pige på 12 år, og ville gerne prøve at lægge stemme til en film/ tegnefilm. Det lyder mega fedt, at prøve, og har altid gerne ville prøve sådan noget:))

Svar:
Kære dig!
Hvor er det dejligt, at du har sådan en drøm, det lyder virkelig spændende! Jeg kan sagtens forstå, du synes, det kunne være sjovt at prøve. Det er fedt med sådan nogle drømme for, hvad man gerne vil prøve i livet! :) Du kan måske prøve at snakke med dine forældre eller din lærer om det? Måske de kan hjælpe dig med at finde ud af, hvordan man kan komme til at lægge stemme til film?
Jeg håber, du får udlevet din drøm!
Sophie