Størrelse af penis
brevkassespørgsmål af
Jørgen
15 år
Hej jeg er en dreng på 15 år jeg har tit været så mega træt over at min penis er 12cm i stiv tilstand og omkring 5cm i slap. Er der en mulighed for at dem kan blive større da jeg jo gerne vil have at min kæreste skal kunne mærke den

Svar:
Hej Jørgen.
Tak for dit spørgsmål.
Det er sådan at ens penis nu engang er sådan som den er og det kan man ikke rigtig gøre så meget ved. En gennemsnitlig penis er 13,1 cm lang i stiv tilstand, så jeg tænker faktisk at din penis er meget almindelig.
Med hensyn til din kæreste, så tror jeg for det første godt, at hun kan mærke den, når I har sex eller laver andet. En penis på 12 cm er ikke nogen lille penis. For det andet så vil jeg bare lige sige, at det handler om meget andet end en penis størrelse om det er dejligt for en pige at have sex med en dreng, så hvis du gerne vil have at I har dejlig sex sammen, så syntes jeg måske du skal snakke med din kæreste om, hvad der er rart for hende og hvad hun godt kan lide. Hvis du syntes, at det er lidt svært at snakke om, så prøv evt. at læg mærke til det, når I er sammen næste gang, der er sikkert andre steder på kroppen, hvor hun syntes at det er dejligt at blive kærtegnet.
Jeg håber at du kunne bruge svaret til noget.
Hilsen Marie