Større pik
brevkassespørgsmål af
Louise
16 år
Hej jeg skriver fordi min kæreste har en lille pik jeg syntes den er lille ihverfald nå men jeg har meget lyst til at prøve noget større eller hvad man kan sige er det fair og er det normalt?

Svar:
Hej du
Sex er virkelig noget, vi får mange spørgsmål om, fordi det fylder meget i de flestes liv. Og der kan følge så mange tanker og følelser og lyster med vores seksualitet. Du er altså derfor helt normal, når du beskriver, at du har lyst til at prøve en større penis.
Man kan sige, at mænd er udstyret forskelligt. Overordnet set er der bare ligeså mange forskelle størrelser på en penis, som der er mænd i verden. Det at have en lille en er fx ikke ensbetydende med at man ikke kan have et godt og spændende sexliv.
Jeg vil helt sikkert anbefale dig at snakke med din kæreste om dine tanker. Måske har du allerede gjort det. Det at være ærlig kan være med til at opbygge et godt og trygt forhold. Så kan I nemlig også begge være med til at tænke tanker om, hvad I kan gøre ved det. Hvor man fx kan eksperimentere med forskellige stillinger for at få forskellige former for nydelse. Eller en dildo, som er større end din kærestes pik. Der findes også pumper og andre ting, som kan gøre penis større. Så I kan sagtens gå i tænkeboks omkring, hvad I kunne have lyst til at prøve af.
Der er masser af hjemmesider, hvor man kan få mere inspiration, fx på https://www.sexlinien.dk/emneside-drenge-maends-kroppe/pikstoerrelse.
Jeg håber, du blev klogere på dit spørgsmål og ellers må du altid sende et nyt herind.
Bedste tanker
Mai