Uregelmæssig Mensturation?!

brevkassespørgsmål

Uregelmæssig Mensturation?!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej :-)

Jeg ved ikke helr hvad jeg skal gøre. Jeg har haft mensturation siden juni 2013, gennem alle de måneder har min mensturation været uregelmæssig. Det er rigtig irreterende, for der kan gå 1 uge - 1 måned hvor jeg ikke har mensturation, og så kan der gå 2-3 uger hvor jeg har mensuration i de 2-3 uger. Jeg har ikke haft sex eller noget lign. (Hvis det har noget med det at gøre). Jeg har dyrket meget sport, men nu spiller jeg kun håndbold (det ved jeg heller ikke om har noget med det at gøre). Jeg snakkede lidt med min mor om det, men hun sagde bare det ville gå over på et tidspunkt. Men det er altså 6 mdr. siden nu. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig

Vi har lige netop svaret på et lignende spørgsmål i brevkassen. Det svar kan du læse HER. Jeg håber det giver dig det svar du søger, men hvis ikke, er du velkommen til at skrive igen.

Venligst Marianne - koordinator i Cyberhus