Uregelmæssig menstruation

brevkassespørgsmål

Uregelmæssig menstruation

brevkassespørgsmål af
Cecilie
25 år
Oprettet 7 år 5 måneder siden

Hej :-)

Jeg får ca. min mens hver 3. måned.. Det har stået på i et par år nu. Før det var den helt forsvundet i et års tid, og før det fungerede den som regelmæssigt fra da jeg var 14-22 år. (Nu er jeg 25)

Jeg har en fortid med spiseforstyrrelse, har haft meget angst, stress og traumer i mit liv. Jeg er klar over dette kan have påvirket min mens, men nu har jeg været stabil længe - og har det bedre end nogensinde før.

Jeg savner virkelig min mens, jeg føler mig ikke som en hel kvinde når den udebliver.. Jeg prøver at lade være med at tænke på det - men det er svært, når bekymringerne for hvad der kan være galt, tager over.

Taknemlighed og de bedste hilsner Cille

Svar:

Hej med dig

Cyberhus er et rådgivningstilbud for unge 9-23 år, og vi kan derfor ikke tilbyde dig et svar på dit spørgsmål. Vi må istedet henvise dig til netdoktor eller egen læge.

Venlig Hilsen
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål