Underliv og mængde udflod

brevkassespørgsmål

Underliv og mængde udflod

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

2 ting.

1: jeg ville spørger om det er muligt for ens underliv at rykke sig? Ja det lyder dumt men jeg syntes altså at mit underliv er begyndt at rykke mere og mere op af mod der hvor blæren sidder (udenpå huden selvfølgelig) hvilket gør at man kan se mit underliv meget nemt... det er enormt grimt.. men kan det lade sig gøre at ens underliv kan sådan rykke sig længere op så man nærmest kan se den når man kigger ned på sin krop Stående......

2: hvordan mindsker man udflod? har rimeligt meget som jeg ikke syntes er det fedeste. Det er ret klamt når jeg fx skal ornanere så er der bare helt vådt/klistret der nede, sådan virkelig meget som jeg går ud fra er udflod! hvordan mindsker jeg det??!!

og undskyld hvis det var for meget information

Svar:

Hej med dig

Det er helt ok med informartion, det gør det lettere at svare.

Du skriver, at din underliv flytter sig. Ens underliv ( og her mener jeg ens livmoder, ens to æggeledere og ens to æggestokke) kan ikke flytte sig - det sidder fast inde i ens nedre del af maven/underliv og ligger bag hud, underhud og ens mavemuskler. Alt efter hvor du er i din menstruationscyklus kan du føle dig mere eller mindre oppustet og føle dig hård udenpå din mave. Er det det, du mener? Hvis du er gravid, så begynder ens livmoder også at vokse, da fostret ligger inde i din livmoder - så du skal være sikker på, at du ikke er gravid. Tag derfor en graviditetstest.

Dit næste spørgsmål er omkring udflåd. Alle kvinder har i mere eller mindre grad udflåd. Det varierer bla. efter din menstruationscyklus og fortæller dig noget om, hvordan miljøet er inde i din skede/vagina. Når man onanerer/bliver ophidset/ har sex eller tænker på sex, så er det meningen, at man bliver våd/klistret dernede - det er med til at gøre, at det ikke gør ondt, når man har sex. Man kan få mere udflåd, hvis man har skedesvamp - så er udflådet hvidt og grynet, det lugter og du har en brændende og kløende fornemmelse dernede. Det skal man i behandling for, men det lyder slet ikke som svamp du har, men som et naturligt udlåd.

På apoteket kan du i håndkøb købe forskellige produkter, der kan "stabilisere" dit skedemiljø, og måske mindske dit udflåd - så gå derned og kig på hylderne. Det kan ikke mindske, at du bliver klistret, når du onanerer - for det er meningen, at du skal blive det.

Håber du kan bruge svaret!

Venlige hilsener

LærkeTAs billede
Lærke har svaret på dette spørgsmål