underlig ting

brevkassespørgsmål

underlig ting

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej jeg har fået en men kun en lille dut på ydersiden af min skede opad mod maven så den sidder ikk i selveste skeden men udenpå, ved ikk helt hvad det er men jeg har ikke haft sex med nogen så det kan jo ikke være noget jeg er blevet smittet med og den gør lidt ondt men barbere mig dernede så tænkte på om det måske var noget fra det? håber du kan svare mig på det, det er den eneste jeg har.

Svar:

Hej med dig!

Som du selv er inde på, kan det sagtens være at dutten, er kommet efter barbering. Når man barberer sig, kan huden godt blive lidt irriteret, fordi det øverste lag af huden får en lille afskrabning, og så kan der komme knopper. Men for at vi kan komme det nærmere, synes jeg, at du skal lade din læge kigge på den. Det kan godt være, at du synes det er lidt træls, at der er en anden der skal kigge på den dut, men du skal vide at din læge er vant til at kigge på dutter og knopper alle mulige steder på kroppen.

Hilsen Kathrine