tisser konstant!
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hey cyberhus, jeg har et problem, jeg tisser virkelig ofte, på en time kan jeg uden problemer godt nå at tisse 15 gange, jeg drikker ikke specielt meget, (i forhold til hvor meget jeg tisser) kan lige have været ude og tisse, og 2 minutter efter begynder jeg at mærke, at jeg egentlig skal tisse igen, det sker ofte, og uden at jeg har drukket noget, min tis er helt gennemsigtigt, ikke mørkegult, som hvis at man har fået for lidt væske, drikker cirka en flaske vand om dagen, og det er det, det gør ikke ondt når jeg tisser, og har ikke nogen smerter på den måde, men det er frygtelig træls, at skulle rende på toilet hver femte minut

Svar:
Hej med dig!
Jeg kan godt forstå, at det er træls at skulle rende på toilettet så ofte. Der kan være flere forklaringer på, hvorfor du skal tisse hele tiden, men din læge vil kunne hjælpe dig med at finde ud af, hvorfor du tisser så meget, og hvad du skal gøre ved det.
Man kan godt have en blærebetændelse, selvom det ikke gør ondt, når man tisser, men det kan også være andre ting, der gør at du tisser så tit. Jeg synes, du skal bestille en tid hos din læge, så du kan få undersøgt din urin og få hjælp til at holde op med at tisse hele tiden.
Mange hilsner
Christine