Sår i brystvorterne?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg har sådan nogen sår (eller, skorper af en art) i brystvorterne, og jeg undrer mig over hvad det er. Jeg har prøvet at "pille dem ud" nogen gange, og så svier det bare lidt, men så kommer de tilbage efter noget tid. Er det normalt?

Svar:
Hej med dig
Det er godt, at du er lægger mærke til de ting der sker med din krop.
Det lyder ikke sjovt, at du har sår på dine brystvorter. Lige umiddelbart har jeg svært ved at se, hvad det kan være ud fra det du skriver. Men det lyder som noget, der godt kan være en betændelse. Derfor synes jeg, at du sammen med din mor skal bestille en tid hos lægen, så du lige kan få kigget efter, hvad det er. Hvis du ikke vil fortælle din mor om det, kan du også tage alene til lægen.
Med venlig hilsen
Gowsini Joseph