Slankekur

brevkassespørgsmål

Slankekur

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej, Er så meget i tvivl. Føler mig sådan ret fed. Er 160cm og vejer 49, folk går rundt og siger at jeg er mega tynd men nej helt ærligt det er jeg ikke. Folk de tror at jeg kan få en masse sygdomme og ditten og datten. Men er jo fed så hvorfor siger de så det.

Svar:

Hej Anonym

Jeg tror folk siger sådan til dig, fordi de er bekymrede for dig. Du føler dig måske fed, men ud fra de tal du oplyser er det ikke tilfældet. Faktisk er din vægt i den lave ende af hvad man sundhedsmæssigt anbefaler, så du har på ingen måder behov for at tabe dig. Jeg tror det vil være bedre for dig at fokusere på hvad det er, der får dig til at føle dig sådan i stedet for at fokusere på din vægt, for den er som sagt rigtig fin. Ingen slankekure eller vægtab kan ændre på det der gør ondt indeni.

Kærlig hilsen Christine