To røvhuller?o:
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Halløj!
Jeg kan godt lide at kigge på mig selv og min krop.
Men jeg lagde mærke til noget.. Cirka 4-5 centimeter fra toppen, over mit røvhul,
er der et lille hul.. Det er ikke stort, jeg kan måske få en nål igennem. Jeg har dog ikke prøvet.
Jeg ved ikke hvor langt hullet går ind..
Er det noget alle har? Eller er jeg bare en freak?
Kh. Mig (:

Svar:
Hej med dig!
Det er rigtig godt at høre, at du kigger på din krop og undersøger den. Jeg kan ikke give dig et klart svar på, hvad det er for et ekstra hul, du har. Nogle kan få et lille hul efter et hår, der har siddet der. Hvis det ikke er noget, der generer dig, og hvis der ikke siver noget ud af hullet, tænker jeg ikke, det er nødvendigt at gå til lægen med det. Men hvis du vil have et helt klart svar, er der nok nogen, der skal kigge på det.
Jeg håber, du kan bruge mit svar. God weekend!
Med venlig hilsen Christine