Pludselige op og ned-ture
brevkassespørgsmål af
Mads
16 år
Hvordan kan det være, at jeg det ene sekund fungere fint og hurtigt kommer igennem en masse og jeg pludselig går ud som et lys i det øjeblik jeg bare møder en lille smule modstand?
Jeg går fra at være glad og det hele kører og fungere til øjeblikket efter pludselig er helt nede i kulkælderen?

Svar:
Kære du
Jeg har desværre rigtig svært ved at svare på dit spørsmål da jeg mangler lidt flere oplysninger. Tænker der kan være flere årsager til det - både fysiske og psykiske, og så er der selvfølgelig og heldigvis den mulighed at det er helt normalt for alderen. Hvis du er bekymret synes jeg du skal gå til din egen læge med spørgsmålet. Evt kan du gå til din mor og eller far først og høre om de tænker det samme som dig. De kan måske hjælpe dig med at finde ud af om det er noget at være bekymret for eller om de tænker det er normalt.
Held og lykke med det
De bedste hilsner Maria