Omkring onani

brevkassespørgsmål

Omkring onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej.

Jeg onanere gerne 1 gang i ugen, men denne gang stak jeg min finger lidt længere oppe end jeg normalt plejer at gøre. Jeg kunne mærke en bold-lignende ting oppe i mig, og blev lidt bekymret for, om det kunne være en knude?

Håber I kan hjælpe mig.

Svar:

Hej du

Når du har stukket fingeren længere op end normalt, så har du formentlig ramt din livmoderhals, som kan føles som en lille bold. Knuder i din alder er helt ekstremt sjældne, så det skal du ikke være bekymret for. Hvis du vil have bekræftiget, at der blot er tale om din livmoderhals, så kan du altid blive undersøgt hos din egen læge.

Håber svaret kan hjælpe dig. Venlig hilsen Jens-Christian

Jens-Christians billede
Jens Christian har svaret på dette spørgsmål