Muligheder

brevkassespørgsmål

Muligheder

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

hvilke muligheder har jeg for at blive beskyttet imod graviditet når jeg har øget risiko for blodprop? og her tænker jeg ikke på kondomer da jeg har fast kæreste

Svar:

Kære du

Der er lidt forskel på hvilken type af blodprop det er samt hvorfor du har større risiko, men umiddelbart vil jeg sige der er mulighed for spiral eller mini-piller. Der er også pessar og femidom, men der er lidt de samme ulemper som kondomet.

Håber det kan bruges

Mvh Maria

Marias billede
Maria har svaret på dette spørgsmål