mit penis hoved er blåt

brevkassespørgsmål

mit penis hoved er blåt

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 11 år 2 uger siden

hej jeg hedder lasse! jeg har et problem med at mit penis hoved er blåt og det er kun den lyserøde farve lige omkring urinhullet er der evt. noget man kan gøre ved det? tak påforhånd?

Svar:

Hej Lasse.

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå at du er ked af, at dit penishoved er blåfarvet. Jeg er desværre bange for at det er sådan du er skabt og der ikke er så meget man kan gøre ved det. Der er nemlig mange små blodkar i penishovedet og da huden er meget tynd er det disse små kar der giver farven - det er altså helt normalt. Hvis du stadig er usikker eller bekymret for det kan du få din egen læge til at kigge på det.

Håber du kan bruge mit svar.

Med venlig hilsen
Morten