Min penis skaller efter onani

brevkassespørgsmål

Min penis skaller efter onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 10 år 1 måned siden

Hej Cyberhua for en uge siden er jeg begyndt at onanyere det startede med at min penis blev hævet men det gik væk igen siden da har jeg gjort det op til flere gangenper dag men nu er min penis begyndt at skalle noget rødt er kommet frem er det bare fordi jeg gør det for meget eller er det noget andet?

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå at du lige er begyndt at onanere og at din penis efterfølgende er blevet rød og begyndt at skalle af.

Jeg tror ikke at det er sygdom eller noget farligt. Jeg tror simpelthen at huden er blevet slidt lidt tynd og derfor er blevet rød. Jeg vil råde dig til at lade være med at onanere et par dage og vaske dig dagligt. Hvis det ikke går væk så ville jeg lige få din egen læge til lige at kigge på det.

Håber du kan bruge mit svar. God bedring. :)

Med venlig hilsen

Morten

MortenSs billede
Morten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål