Min forhud?

brevkassespørgsmål

Min forhud?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus. Jeg har det problem at min forhud ikke kan komme helt tilbage. Jeg var til læge med det fra næsten et år siden,

og han sagde at det var de. Streng der sidder forenden, der var for kort. Men jeg er nu sikker på at det både er det og at der ikke er stort nok hul

til at forhuden kan komme tilbage. Hvad skal jeg gøre?

Jeg har også lige et spørgsmål mere.

Mit venstee brystkasse er meget stort ( ikke for stort overhovedet) men mit højre er fuldstænfigt fladt, fordi at knoglerne ikke er vokseted ud

og sådan har det været i cirka halvandet år ( det er ikke fordi at jeg ikke er vikset færdigt endnu) hedder det noget og kan der gøres noget ved det ?

På forhånd tak

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå at du har problemer med at få din forhud tilbage. Jeg kan godt forstå at du ikke synes det er særligt sjovt, men det lyder altså som om at du bliver nødt til at gå til din læge igen. Ofte vokser man fra at ens forhud er for snæver, men hvis du stadig har problemer her et år efter du var til din læge første gang og det gør ondt når du trækker forhuden tilbage, så synes jeg at du skal gå til din læge igen.

Der er forskellige muligheder for at behandle det alt efter hvordan det ser ud. Man kan f.eks. forsøge at smøre noget creme på, hvilket ofte er nok. Hjælper det ikke er der forskellige andre muligheder og man kan blive henvist til hospital.

Håber at du kan bruge mit svar og at du får løst dit problem :)

Med venlig hilsen

Morten

MortenSs billede
Morten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål