Mider???

brevkassespørgsmål

Mider???

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

¨nogle gange når jeg kommer, kommer der også små dyr ud kan det være mider? min mor siger det ikke gør noget.

Svar:

Hej med dig.

Mange tak for dit spørgsmål. Jeg skal svare dig så godt, jeg kan.

Hvis du taler om sæd, er det ikke normalt, at der er mider i. Men jeg kan godt være i tvivl om det virkelig er mider.

Sæd er det, der kommer ud af penis, når en dreng får udløsning. Det består af sædceller og sekreter fra forskellige kirtler i de indre kønsdele. Væsken indeholder også fedt, kalk, hormonstof, hvide blodlegemer og afstødte cellerester.

Hvis du mener, at der er mider i sæden, eller hvis det klør, er rødt eller gør ondt, synes jeg, du skal tage til din læge.

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Mange hilsner Christine

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål