kulde
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
hej
jeg har lidt af en spiseforstyrrelse og ligesiden jeg havde den så har jeg bare ikke kunne få varmen
jeg fryser heletiden og det er ligemeget hvad jeg gør får jeg ikke varmen selv i sommers da der var så varmt
begynte jeg at fryse . får jeg nogle sinde varmen tilbage i kroppen og hvad kan jeg gør for at få det
så jeg ikke skal gå rundt og være en levende isterning mere

Svar:
Hej med dig.
Mange tak for dit spørgsmål. Jeg synes jo, at det handler om mere end at fryse. Jeg synes, det er flot, at du er meget åben om, at du har lidt af en spiseforstyrrelse. Jeg tænker, at det med at du fryser, selv om det ikke er sommer, hænger meget sammen med din spiseforstyrrelse. Hvis man har en spiseforstyrrelse kan kroppens funktioner holde op med at virke så godt, og i dit tilfælde lader det til, at din krop ikke kan give dig den varme, som du har brug for. Jeg ved, at det er lettere sagt end gjort at komme sig over en spiseforstyrrelse, men jeg tænker, at det kan være en god idé for dig at tale med nogen om det, hvis du ikke allerede har gjort det. Det kan være en god idé at tale med en, som du føler dig tryg ved - din læge, eller dine forældre måske. I Cyberhus er du altid velkommen i chatten til anonymt at dele dine tanker med en voksen.
Mange hilsner
Christine