Kostplan?

brevkassespørgsmål

Kostplan?

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej. Jeg er en pige på 11 år som er meget utilfreds med min vægt. Jeg vejer omring 47-50 kg og er 158-160 cm. Så jeg vil gerne spørge dig om du lige har en kostplan i baghånden som jeg kunne bruge?:-) Kh TYKKE mig:'-(

Svar:

Hej med dig..

Jeg vil gerne foreslå dig, at du kommer i chatten og får en snak med en voksen der. kostplaner er noget der skal passe til den enkelte person og derfor skal man snakke med den person i virkeligheden.

Din vægt lyder fin og derfor lyder det til at det måske mere handler om følelser og hvordan du har det inden i. Derfor er chatten en god ide.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus