Knude
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej jeg er mega bange for min knude jeg har lige under min hage, jeg opdaget den for 3 mdr siden og var til lægen med den og hun sagde den ville få væk af sig selv En dag, men den er endnu ikke gået væk eller vokset men er sammen størrelse

Svar:
Hej
Det er svært at sige ret meget om sådan en "knude", fordi du ikke skriver ret meget om hvordan den ser ud. Til gengæld kan jeg sige at det er gode tegn at den ikke vokser og ikke ændrer udseende.
Noget kunne tyde på at du bliver nødt til at snakke med din læge om den én gang til. Hvis hun er i tvivl kan hun evt. sende dig videre til en hudlæge, som vil kunne hjælpe dig.
Hvis den generer dig kosmetisk kan man i langt de fleste tilfælde fjerne den, og så undersøge hvad det er.
Håber at du kan bruge mit råd,
Venlig hilsen Simon