Kløft i hagen

brevkassespørgsmål

Kløft i hagen

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 8 år 6 måneder siden

jeh er en 16 årig pige som er ekstremt træt af min kløft i hagen. Derfor vil jeg høre om der er nogle behandlinger der må foretages under 18, som kan fjerne eller mindske den her kløft?

Svar:

Hej Anonym

Tak for dit spørgsmål. Der er ikke noget der kan gøres inden du fylder 18 år, da Sundhedsstyrelsen ikke tillader det.

Hvis du stadig ønsker at gøre noget ved hagekløften når du bliver 18 kan du kontakte en plastikkirurg. De vil så kunne vurdere hvad der kan laves og fortælle dig om forskellige behandlinger. Held og lykke med det.

Mvh. Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål