Kløe ved onani er bange for kønssydom
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej jeg er en dreng på 14år snart 15. Når man som dreng ikke har prøvet at have sex, onanere man en gang imellem. Jeg føler at de hele begynder at Klø når jeg har været igang i et stikke tid, men jeg er også bange for kønssygdomme fordi jeg har nogle små "bumser" hvis man kan sige det sådan lige på kanten af pik hovedet..... Jeg har da jeg var lille var der en hund som slikkede mig på min pik fordi jeg var nøgen og skulle have underbukser på jeg smed den dog hurtigt væk fordi jeg blev bange men kan det have nogle betydning for kønssydomme

Svar:
Hej du
Når du ikke har haft sex, så skal du ikke være bange for, at der er tale om en kønssygdom. Små 'bumser' som du beskriver kan skyldes andre ting, og sygdomme, som ikke er seksuelt overførte. De fleste af dem er fredelige og vil gå over af sig selv. Det har formodentlig ikke noget med hunden at gøre. Skulle det blive ved med at genere og klø, så vil jeg anbefale, at du får det undersøgt det hos din egen læge.
Håber du kan bruge svaret, venlig hilsen Jens-Christian