Kaster op når jeg har spist

brevkassespørgsmål

Kaster op når jeg har spist

brevkassespørgsmål af
Anonym

Først må jeg lige spørge om det kun er børn som må skrive her ? Jeg kan ikke finde sådan en side for voksne der har et eller andet problem. Jeg kaster op når jeg har spist ved ikke hvorfor har aldrig tænkt over det før nu. Når jeg har spist får jeg kvalme tror min krop er unormal.

Svar:

Hej Pige 38 år.

Du har helt ret, Cyberhus er kun for børn og unge og derfor vil jeg gerne henvise dig til et andet sted, hvor du måske kan få hjælp.

Det lyder til at du har et usundt forhold til mad og det kan måske skyldes enten en fysisk eller en psykisk årsag. Derfor vil jeg råde dig til at tage kontakt til både din læge eller LMS, Landsforeningen mod spiseforstyrrelser og selvskade. De har rigtig mange forskellige rådgivningsmuligheder.

Venlig hilsen

Iben