Informationsmangel!!
brevkassespørgsmål af
Mads
16 år
Hej.
Jeg kan ikke få "adgang" til den information jeg skal bruge. Der er "lukket". Hvad skal jeg gøre?
Det drejer sig f.eks. om information om celler, forskningsresultater, molekylær cellestruktur og lignende. Med information menes ikke tekst om et resultat eller beskrivelse heraf, men direkte billeder og andre rå data uden redigering.

Svar:
Hej du
Jeg har kigget på dit spørgsmål, og jeg må erkende, at jeg ikke med sikkerhed kan give dig et godt svar. Det lyder som om, at du søger nogle informationer om undersøgelser eller lignende. Jeg kan dog ikke se i hvilken sammenhæng, det drejer sig om. Hvis jeg skal hjælpe dig videre, er jeg nødt til at vide mere præcist hvilke informationer, du eftersøger. Du er altid velkommen til at sende mig endnu et spørgsmål.
Hvad er det for undersøgelser, præcis hvilke informationer fra undersøgelserne. Er det på et hospital, egen læge osv?
Venlig hilsen Jens-Christian