Hula-hop!
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Ved ikke helt om dette spørgsmål passer. Men den anden brevkasse havde sommerferie lukket. Jeg har hørt at en hula-hop ring kan give een "hvepse-talje". Men passer det overhovedet? Hvis det gør, skal den så være med vand eller kan det godt bare være sådan en let en fra BR? VH Riiiiiiiiingen

Svar:
Hej Riiiiiiiiingen!
Tak for dit spørgsmål. Jeg skal forsøge at besvare det så godt, jeg kan.
En hula-hop ring er rigtig god til at træne mavemusklerne med. Man får fat på både de lige og de skrå mavemuskler når man bruger hula-hop ring. Jeg er ikke sikker på, at man kan få hvepsetalje af det, men det gør mavemusklerne stærkere, og derved får man også en bedre holdning. Om det skal være med vand eller ej tror jeg er op til dig selv. Jo mere, du bruger den, jo stærkere bliver mavemusklerne, så det skal vist bare være den, der er sjovest at bruge.
Jeg håber, du kan bruge mit svar, ellers må du lige skrive ind til motionsbrevkassen, når de åbner efter sommerferien.
Mange hilsener
Christine