Hjælp igen omkring stress
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej
Håber virkelig at det er Eva der svare på den her, og hvis ikke kan i så ikke få hende til det?!
Det mig omkring det stress noget, med mavekramper og sure opstød.... Tænkte på om jeg måtte få din mails, altså bare en du har fra Cyberbully eller så noget? For kunne godt lige tænke mig at sige noget, men kan ikke få mig selv til at skrive det her, da det er privat.... Og kan heller ikke bare lige komme til læge, for at blive tjekket hvad jeg fejler!
Så kunne måske godt lige, bruge din hjælp lidt, hvis du altså gider? For du skal jo ikke!

Svar:
Hej Anonym
Når du spørger efter Eva´s mail tolker jeg det sådan at du har kunnet bruge hendes tidligere svar og derfor gerne vil have mere hjælp fra hende, og det er vi rigtig glade for.
Vi kan ikke udlevere Eva´s mailadresse fordi vi ikke tillader at rådgivere har personlig/privat kontakt til unge fra Cyberhus. Det handler ganske enkelt om at vi ikke kan garantere sikkerheden for hverken dig som bruger og vores rådgivere hvis I begynder at skrive sammen privat.
Jeg kan godt forstå hvis du synes det er svært at overskride den grænse at skulle fortælle noget rigtig svært i en brevkasse som den her. Måske kunne du overveje at starte i vores chat, hvor du kan skrive anonymt med en rådgiver og jeres samtale bliver automatisk slettet helt så snart du forlader chatrummet. Det er ikke læger der sidder i chatten, men måske kunne det alligevel være rart at snakke med en voksen rådgiver om hvordan du eventuelt kunne skrive igen i lægebrevkassen, og få sagt det du gerne vil samtidig med at du passer på dig selv.
Jeg vil gerne understrege at Eva ikke selv kan vælge om hun vil udlevere sin mailadresse. Det er Cyberhus´regler der bestemmer det.
Det er tydeligt at du har brug for mere hjælp og jeg håber at du vil prøve igen. Måske gennem chatten, men du er selvfølgelig også velkommen til at bruge brevkassen igen. Som altid sørger vi for at alle spørgsmål er 100 procent anonyme. Jeg kan ikke garantere at det er Eva der vil svare igen, da vores læger svarer efter tur. Så hvis Eva allerede har fået et spørgsmål tilsendt som hun skal svare på, vil hun ikke kunne svare på dit også. Men hvis ikke Eva kan sidder der 20 andre super gode læger der meget gerne vil hjælpe.
Mange hilsner
Niels-Christian