Grynet udflåd?

brevkassespørgsmål

Grynet udflåd?

brevkassespørgsmål af
Fortvivlet pige
19 år
Oprettet 7 år 7 måneder siden

Hej Cyberhus, jeg har tidligere i mit liv haft en lidt slimet og gkat udflåd. Men her de sidste 2 måneder har den været grynet og tør. Kan jeg gøre noget? Er det normalt? Eller skal jeg gå til lægen? Det har forresten ikke skiftet farve, det lugter ikke.

Svar:

Hej

Tak for dit spørgsmål. Det korte svar er nej, du behøver ikke gå til lægen. Det er normalt at udflåd kan skifte konsistens, og det kan f.eks. hænge sammen med hormoner, valg af sæbe og andet. Det kan også skyldes f.eks. svamp eller andet, men så vil det typisk lugte anderledes, svie eller brænde. Her kan det være en god idé at gå til lægen.

Bedste hilsner

Mads

Madss billede
Mads fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål