Fodvorte

brevkassespørgsmål

Fodvorte

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 8 år 5 måneder siden

Jeg havde en fodvorte. jeg tog til lægen, og fik den frosset væk. Senere samme aften voksede en ny vorterodene ting frem på samme sted. Meget større. emEr det normalt, eller skal jeg igen opsøge lægen?

Svar:

Hej du

Sådan nogle fodvorter kan godt finde på at komme igen efter de er blevet frosset væk. Det er helt normalt. Nogle gange skal de behandles af et par omgange før de forsvinder. Så hvis den ikke er forsvundet, så opsøg din egen læge igen.

Venlig hilsen Jens-Christian

Jens-Christians billede
Jens Christian har svaret på dette spørgsmål