Fisse2
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej igen, det var mig som skrev spørgsmålet "fisse" jeg vil ikke høre hvordan jeg kan skade mig selv, for jeg gør de nævnte ting i forvejen. Det er mere hvis man kan komme seriøst til skade vil jeg nok stoppe. Jeg har kontaktet en psykolog og en læge men kan ikke lide at snakke om min fisse med dem. Kan ikke engang sige "fisse"

Svar:
Kære du.
Det er godt at du skriver til os.
Jeg er ud fra dét du skriver seriøst bekymret for dig! Du kan bestemt komme alvorligt til skade og jeg vil på det kraftigste fraråde det.
Jeg er enig med vores koordinator Erroll i, at du har brug for hurtig hjælp og det er derfor godt du har kontakt til både psykolog og læge. Men det er dog vigtigt, at du fortæller dem om det hele, også selvom det ikke er rart. Det er den eneste måde, de kan hjælpe dig ordentligt igennem på.
Jeg håber virkelig du følger vores råd herindefra, så du kan få den hjælp og behandling, du har brug for.
Skriv endelig igen, hvis der er noget vi kan hjælpe dig med.
Mange venlige hilsner
Mette