faldet!
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej :) Ville bare lige skrive hold op hvor er jeres side god og hvor har den allerede hjulpet mig meget :-) Nårh nu til mit spørgsmål : Her får to dage siden, faldt jeg over et hegn og landede lige på min arm :/ Det gjorde ikke så voldsomt ondt men jeg fik temmelig ondt i min arm og i håndleddet bagefter!! Over natten mærkede jeg ikke noget til det men næste morgen og middag gjorde håndleddet temmelig ondt og jeg puttede is på og gik med forbinding! Det gør ikke så voldsomt ondt og jeg kan godt bevæge min hånd osv.... Men der er bare nogle bestemte steder det stadig gør ondt! OBS. den er heller ikke hævet eller blå (ihvertfald ikke endnu) Ville bare lige høre om i ved om det er en let forstuvning eller bare et slag håndleddet/armen fik ?? Håber det er relevant at spørge om her!! :) VH den nysgerrige pige

Svar:
Hej med dig
Hvor er det dejligt at høre du kan bruge Cyberhus og super at du skriver, når der er noget du undrer dig over.
Det er en rigtig god beskrivelse, du har givet, og jeg er sikker på, at der er tale om en lettere forstuvning. Du har i hvertfald ikke brækket din arm.
Du kan sagtens have ondt i armen i noget tid endnu. Det du skal holde øje med er, at det går fremad, altså at din arm lige så langsomt før det bedre. Du kan godt opleve at få opblussen i smerterne, hvis du lige bruger armen meget, men så skal det blive bedre, når du holder den i ro.
Din arm skal nok blive så go som ny igen.
Hilsen Kathrine