Er der noget galt med mit underliv?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej...
Jeg har gået og været mega bekymret for om der er noget galt med mit underliv? Altså det er fordi at der er sådan en underlig knob lige ved skedeåbningen. Den er sådan hvid og en lille smule hård. Den er nok omkring en halv centimeter. Det virker bare som om at den ikke burde være der? Er det noget jeg burde gå til lægen med? Jeg er 14 år og er rimelig nervøs for at skulle spørge nogen jeg kender omkring det og især mine forældre. Så jeg tænkte at jeg ville skrive det ind til nogen der måske kunne hjælpe, men det er godt nok også grænseoverskridende og bare skulle skrive det...
Nå, men jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe...

Svar:
Kære du
Kan godt forstå du ikke lige har lyst til at spørge dine veninder om hvad de tror det er men i stedet skrev til os.
Det er altid svært når man ikke har set knoppen men det mest sandsynlige er at det er en harmløs taglknop. Det kan dog også være andre ting så jeg vil råde dig til at gå til læge og få undersøgt det. Ved det kan være lidt grænseoverskridende men læger er vant til lidt af hvert og din læge skal nok håndtere det på en god måde.
Håber svaret kan hjælpe dig selvom jeg ikke kan sige noget sikkert.
Mvh Maria