Børneorm

brevkassespørgsmål

Børneorm

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Jeg har børneorm men kan bare ikke få mig selv til at sige det til min mor eller far

så er der en måde man kan få det væk uden læge hjælp

Svar:

Tak for dit spørgsmål.

Den mest effektive behandling mod børneorm er medicin, som man skal have på recept. Det betyder, desværre, at du er nødt til at gå til lægen. desuden anbefales det at hele familien (husstanden) tager behandlingen på samme tid. ellers er risikoen for at man ikke slipper af med børneorm for stor.

Jeg kan godt forstå hvis du har svært ved at skulle sige det til dine forældre, men jeg synes alligevel at det vil være det bedste. Så kan i formentlig bare ringe til jeres læge og få en recept.

håber det går godt alt sammen.

Mvh

mads

Madss billede
Mads fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål