Analsex
brevkassespørgsmål af
Sødpige
19 år
Hejsa. jeg er en pige på 19 år og har fået en kæreste som jeg selvfølgelig dyrker sex med. Vi har prøvet analsex 2 gange hvor det er lykkes, /ellers har han enormt svært ved at trænge ind i mig. Igår havde vi hård sex hvor han først gav mig massage på ryggen og så dyrkede vi sex i skeden hvor det var rigtig hårdt og hurtigt. I den her hurtige fart kommer pikken ud og kommer ind analt, ved en fejl. jeg har ALDRIG oplevet en så forfærdelig smerte, der var blod og jeg skreg og græd. Jeg havde den store smerte 20 minutter efter. Jeg har fået en reft siger han. Jeg kan ikke gå på toilettet (skide) uden jeg får den her sindssyge ekstreme smerte.
Er det farligt, og heler det af sig selv? Hvad skal jeg gøre..
håber du vil hjælpe mig:)
Mvh. Sødpige

Svar:
Hej med dig sødpige
Sandsynligheden for, at du har fået en rift, er ret stor. Det gør ondt, svier og det kan bløde fra den. Du kan også have fået flere rifter. Du skriver ikke, om det stadig bløder med bloddråber i toiletkummen eller om det kun er på toiletpapiret? Du kan også have revet hul på en af de mange blodårer, som der er i det område. Det er derfor, at mange har hæmorider i det område - det er udposning af blodårer - og hvis du har haft sådan en, ja så kan der også være revet hul i den. Så har du hæmorideblødning. Du kunne eventuel selv prøve at kigge efter med et spejl?
Ens analkanal er opbygget af flere muskler, bla. en indre og en ydre muskel, og denne muskualtur kan man springe. Så kan dele af musklerne blive revet over, men så vil du fx ikke kunne holde på din afføring eller kunne klemme af/holde på prutter. Det lyder slet ikke, som det du har.
På apoteket kan man købe noget salve til/mod analrifter/analfissurer, prøv at se der! Der findes også noget på recept, men så skal du til din læge.
Hvis du bløder efter flere dage, hvis du ikke kan holde på afføringen/eller holde på prutter, så skal du gå¨til lægen, der kan tjekke. Ellers skal området have ro og fred, så det kan hele.
Håber du får det bedre, og kunne bruge rådene til noget.
Mange venlige hilsener
Lærke