Afskallende penis

brevkassespørgsmål

Afskallende penis

brevkassespørgsmål af
Friskfyr
19 år
Oprettet 7 år 5 måneder siden

Hej

Jeg er en dreng på 19 hvis forhud er begyndt skalle.

Jeg brugte en parfumeret creme til at onanerer med forleden dag og vaskede derefter min penis med sæbe (skyllede den dog grundigt af) . Dagen efter kløede den meget igennem hele dagen og nu er huden begyndt at skalle af. Der hvor huden skaller af fra,  er der nu en lidt rødelig, blød og glat hud.

Vil bare høre hvad det kan skyldes?  Er det parfumen i cremen og sæben? Eller...

Ps. Er jomfru, så en sexsygdom er udelukket

Svar:

Hejsa

Mange tak for dit spørgsmål. Det lyder da ikke så rart, men det lyder også som om det er på vej til at blive normalt igen.

Huden på glans er, som du jo ved, meget følsom. Den er bestemt også følsom for både cremer og sæbe, så er der noget af dette du ikke har brugt før, kan det sagtens være en reaktion på dette.

Hvis det fortsat skaller kan du have fået svamp. Svamp kan man sagtens få uden at være seksuelt aktiv. Det kan godt være cremen eller sæben, der har provokeret et udbrud, så skaller du stadig, vil jeg anbefale dig en tur omkring lægen, så du kan få en creme mod svamp.

Og så vil jeg selvfølgeligt anbefale at bruge normal glidecreme en anden gang. Jeg håber det var svar nok.

Med venlig hilsen

Eva

Evas billede
Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål