Sportsgren der fanger mig?
brevkassespørgsmål af
Anonym
Hej Michael
Jeg har svært ved at finde en sportsgren der fanger mig. Har dyrket en masse forskellige sportsgrene med når det bliver for seriøst gider jeg ikke mere. Jeg er ked af at midste dem jeg lærer at kende, men gider heller ikke at være alt for seriøs.

Svar:
Hejsa.
Jeg kan godt forstå at du gerne vil prøve alle de spændende sportsgrene der findes. Der er rigtig mange der syntes at når holdet, niveauet og træneren bliver for seriøs, så bliver de træt af at dyrke den sport de går til.
Igennem dit liv vil du møde mange mennesker, du kommer til at møde en masse mennesker. Du kommer også til at sige farvel til en masse mennesker. Prøv at finde frem til hvad det er du vil bruge din fritid på? Skriv evt. en liste over hvad der er vigtigst.
Prøv så at se om du kan finde en/nogle aktiviteter der opfylder dine ønsker. Tænk evt. tilbage på hvad du tidligere har lavet som var sjovt.
Mvh Michael