Spiseforstyrelse ?

brevkassespørgsmål

Spiseforstyrelse ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Der er mange som siger jeg er for tynd nogle tror jeg har Spiseforstyrrelse? men det har jeg også spiser næsten ikke noget

hilsen N.

Svar:

Kære pige på snart 17.

Tak for din mail.

Når mange tror at du har en spiseforstyrrelse og du selv skriver, at det har du også, får det mig til at tænke : Hvad mon du vil sige med din henvendelse ??

Jeg tolker det på denne måde. Du leder efter en, som vil sige til dig :"Hvad har du gang i "? Og det er så det jeg nu spørger dig om. Hvad er det du vil opnå, ved at spise næsten ingenting ?

Det vil jeg bede dig mærke godt efter og så gerne svare mig i brevkassen.

Og ellers tage fat i dine forældre eller et andet menneske, som du har fortrolighed til - evt. din læge. Du har brug for hjælp tænker jeg.

De bedste hilsner
Else Marie