Sperm eller ik?

brevkassespørgsmål

Sperm eller ik?

brevkassespørgsmål af
Jon
14 år
Oprettet 3 år 8 måneder siden

Hej, jeg er en dreng på 14 år som onanere engang imellem, når jeg onanere til porno er det som om jeg ikke kan sprøjte ud med sperm, men sådan 2 min efter jeg har onaneret og trækker forhuden op er der helt vådt, er det sperm eller?

vh den drengen som vil have svar på sit spørgsmål (;

Svar:

Hej Jon,

Godt at du skriver. I starten når man kommer i puberteten er sædproduktionen lav, og derfor kan ens udløsning være mindre (ca. 1 mililiter). Der kan gå noget tid, før man kan få udløsning, hvor man sprøjter. Det kan være en mindre udløsning eller eventuelt lidt præsperm. Du skriver, at du ser porno, når du onanerer. , Det er helt normalt, men porno er ofte en meget overdrevet fremstilling af sex, og hvis man sammenligner sig selv med det, man ser, kan man hurtigt føle sig forkert. Det er ikke altid, at sæden sprøjter ud på en meget kraftfuld måde, og der er altså intet galt med dig. Jeg er sikker på, at du nok snart skal begynde at få større udløsninger.

Jeg håber, at du kan bruge svaret.

Venlige hilsner

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål