Speem

brevkassespørgsmål

Speem

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Hej cyberhus

min kærste vil gerne have at når jeg giver ham et blowjob at jeg sluger hans sperm, men når jeg for det i munden er det varmt og lidt underligt.

har i nogle gode råd til hvordan man sluger ordentligt

hilsen en heldig dreng

Svar:

Hej med dig.

Der er mange mænd, der synes det er rart, når deres partner sluger, når de giver et blowjob. Men det er meget forskelligt, om den der giver blowjobbet synes det er rart bl.a. fordi sæd godt kan smage lidt underligt, og da det har en anden konsistens end andet væske, kan det godt føles ubehageligt at have i munden, og sluge. Så derfor tænker jeg allerførst, at det vil være en god idé for dig at mærke efter, om du egentlig har lyst til at sluge. For det er helt okay, hvis du ikke har.

Hvis du gerne vil sluge det, men stadig synes det føles lidt underligt, så kan det være en idé at sluge det meget hurtigt i en mundfuld, så du ikke får for meget mulighed for at smage på det eller mærke konsistensen. Derudover kan det være en god idé altid at skylle efter med vand. Det kan du også gøre mens du sluger det, så det nemmere ryger ned. Uanset så er det en god idé at skylle munden efterfølgende for at få smagen væk. Du kan også prøve at tænke på noget andet mens du sluger, eller det kan også være, at det vil hjælpe dig, hvis du er forberedt på, at det kom, så du netop har mulighed for at sluge i en mundfuld og ikke lidt af gangen, fordi du blev overrasket over, at han kom.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar, og du finder en måde at give blowjobs på, der er rarest for dig.

Mange hilsner Karoline

Karolines billede
Karoline fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål