specialskole igen
brevkassespørgsmål af
annym
13 år
jeg skivd in fo lang tid sidne om det og gå på speciaskole og adhd og jeg har fåd det beder og beder alt er blevt mer posetevt og mindra temparaman jeg synas de andra børn er søde selom de har handicap og man kan se og hør det somtier men de har lov og vær der og i stetet for og vær sur jeg hjælp dem og på turne som jeg skrived om er jeg liglad med folk glor for jeg har os selv tin foeksempel temparaman og adhd dem kan man bar ik se og jeg elskar skole igen og vil vær der til jeg stopd måske vil jeg på efteskol til sist men kun måske og ham kontaktpædegon er blevt beder og vi snakt om turne og jeg behøver ikke og håler i hånd kun vis det dårli dag eler temparaman og så laders som intin og drangne fra skolen er beder de ved godt jeg ike vil vær kærst med dem de sir øv og sir jeg den enest pige på skoln som pæn men så grin vi og jeg samn med fra normalskole dran hjem eller ved mine bedsetforældra og kusin de vil os vær kærst med mig men jeg vil vent men de kontak mig igen og igen jeg sir nej men stile og roli men vil gerne ene beder til styr temparaman

Svar:
Hej med dig:-)
Hvor er det dejligt at høre, at alting går fremad. At du er gladere og positiv. Det er rigtig fint, at du holder fast i, hvad du vil og ikke vil med drengene. Det skal du bare blive ved med.
Og godt at vide, at du udvikler dig i den gode retning og også får noget hjælp til det. Jeg håber, du bliver klar på, om du skal på efterskole, men det er under alle omstændigheder flot, at du overvejer det.
Tak fordi du skrev til os om din gode fremgang.
Held og lykke til dig.
Mange gode tanker herfra.
Vinni