Vægt, umuligt ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hey CB det der undre mig, er at jeg vejr cirka 58 kg. Og jeg ikke ikke engang tyk ud, min mave er tyng, men mine lår er ikke så tynge men kan man vægt være på grund af mine lår ? Og er også ret høj..

Svar:
Hej med dig
Det lyder til at du har en fuldstændig gennemsnitsvægt, som passer rigtig godt til din alder og højde. I din alder sker der meget med kroppen. Den vokser opad og udad og fra man er 13 år og til at man er færdigudviklet først i 20'erne, kan der nå at ske mange forandringer. Det kan godt være lidt svært at følge med og nogle gange kan man komme til at tænke meget over hvordan man ser ud. Men alle mennesker er forskellige, nogle er høje, nogle lave, andre har lidt ekstra store lår, andre tyndt hår og det er lige præcis det der gør os unikke.
Jeg håber du kan finde lidt ro i hvordan du ser ud og tænke at det er helt normalt, også selvom andre i klassen ser anderledes ud.
Venlig hilsen Marianne