Vægt og mad

brevkassespørgsmål

Vægt og mad

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej CB. Jeg har tænkt meget på hvad der er normal vægt og hvad man skal indtage af mad og væske på en dag? Jeg er en pige på 15 år, er 169 og vejer 48. Jeg har meget tydlige hofteskåle og er meget slank. Til morgenmad spiser jeg en lille skål youghurt(staves) med nut flakes. Jeg spiser ikke noget før jeg kommer hjem fra skole, der spiser jeg som regl et stykke rugbrød. Og til aften spiser jeg evt. suppe eller hvad der nu bliver serveret. Og så drikker jeg en masse vand. Er alting for lidt af det jeg har skrevet?

Svar:

Hej med dig.

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen Kost og ernærings-brevkassen fordi jeg tror du kan få et bedre svare der. Du kan finde dit svar der inden for den uges tid.

Venlig hilsen

Mette