Vægt

brevkassespørgsmål

Vægt

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hej når man er 162 cm høj. Hvad skal ens normal vægt så være? i følge læger ? Kathrine.

Svar:

Kære Kathrine.

Alle mennesker har forskellig knoglebygning, fedtprocent og muskelmasse og da muskler og fedt ikke vejer det samme er det svært, at sige helt præcist hvad man skal veje alt efter hvor høj man er.

Hvis du ønsker et mere præcist svar om du har den idelle vægt vil jeg anbefale dig at du tager kontakt til din egen læge. Din egen læge kan så måle og veje dig og derudover kan du få gode råd om kost og motion.

Håber det var svar nok.

Kærlig hilsen Anne