Underlig Dimsedut?

brevkassespørgsmål

Underlig Dimsedut?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Brevkasse. Jeg har et spøgersmål jeg har tænkt længe over. Jeg har en eller anden underlig hudagtig flap der hænger lidt ud af min skede nogengange.. Jeg ved ikke hvad det er og den er meget følelsesløs.. og ret lille, og den stikker kun ud nogengange.. Hvis i ved hvad det er.. hvad er det så? Hilsen miiiig :)

Svar:

Hej med dig!

Mit gæt er at du hele tiden har den hudflap, og at den engang imellem sidder "indenfor" og andre gange smutter ud, så du kan se den. I det tilfælde kan det være lidt slimhinde der buler ud. Jeg tænker bestemt ikke, at det er farligt. Hvis du vil have en bedre forklaring, så lad din egen læge kigge på den. Det er mange gange meget nemmere, at se hvad det er, når man har set den.

Kærlig hilsen

Kathrine